Levný tisk oboustranného letáku
formátu A3, A4, A5, A6, DL

Poskytujeme levný tisk letáků na křídový papír vysoké kvality, dle výběru lesklý nebo matný. Na standardní letáky použijte gramáž papíru 135 g/m², při požadavku na nižší hmotnost letáků použijte papír gramáže 90 g/m². V případě reprezentativních letáků a firemních dokumentů zvolte gramáž papíru 170 g/m² nebo 250 g/m².
Tiskneme hodně, proto nabízíme levný tisk. Naše cena za oboustranný tisk je stejně nízká jako za tisk jednostranný. Jednotná cena tisku – Vaše úspora nákladů.

Parametry tisku:

  1. ofsetový tisk 4/4 (oboustranný, plnobarevný CMYK)
  2. gramáže 90g/m², 135g/m² a 170g/m² křída lesklá či matná, 250g/m² lesklá křída
  3. tiskové formáty A3, A4, A5, A6, DL
  4. dodací lhůta

    1. výrobní lhůta STANDARD – expedice do 4 až 5 pracovních dnů od potvrzení platby (připsání částky na účet, zaslání potvrzení o převodu z elektronického bankovnictví nebo online platba kartou) + obvyklá doprava 2 pracovní dny. O konkétním datu dodání budete informováni v rámci odkazu pro sledování stavu zakázky.
    2. výrobní lhůta EXPRESS(48h) – expedice do 2 pracovních dnů od potvrzení platby (připsání částky na účet, zaslání potvrzení o převodu z elektronického bankovnictví nebo online platba kartou) + obvyklá doprava 2 pracovní dny
  5. žádné další náklady – doprava po ČR zdarma
  6. ceny v kalkulačním formuláři platí vždy pro jeden vzor tiskoviny. V případě více mutací je nutno každý vzor kalkulovat zvlášť.

Krok 1. – výsledný FORMÁT tiskoviny po ořezu/skládání

  • A3
    (297×420 mm)
  • A4
    (210×297 mm)
  • A5
    (148×210 mm)
  • A6
    (105×148 mm)
  • DL
    (99×210 mm)
  • A3 – 48h
    (297×420 mm)
  • A4 – 48h
    (210×297 mm)
  • A5 – 48h
    (148×210 mm)
  • A6 – 48h
    (105×148 mm)
  • DL – 48h
    (99×210 mm)

Krok 2. – detail tiskoviny (GRAMÁŽ papíru/tloušťka PVC fólie)

Krok 3. – výsledný vzhled tiskoviny

Krok 4. – určete požadovaný počet kusů –> cenu tiskoviny

Počet kusůCena za 1kusCena Cena s DPHObjednávka
V případě nevyhovujících parametrů tisku nás kontatujte.
1000 ks2,5463055,203696,79
2500 ks1,5124537,205490,01
5000 ks0,9595751,306959,07
10000 ks0,7028424,6010193,76
15000 ks0,60010807,2013076,71
20000 ks0,58514044,8016994,20
25000 ks0,57217157,0020759,97

Krok 5. – vyberte si způsob předání tiskových dat

  • zašlu na (max 15 MB)
  • nahrání dat přes formulář (max 100 MB)
  • kontrola tiskových dat (90 Kč bez DPH)Vztahuje se pouze na kontrolu formátu, správné rozmístění případných skladů, odstranění ořezových značek, vytvoření chybějících spadů pokud to návrh dovolí a zkřivkování fontů. Nevztahuje se na ostatní DTP práce (např. návrh tiskoviny, znovu vysázení textů atp.). Ty jsou po vzájemné dohodě účtovány individuálně.

Prosíme, věnujte pozornost pokynům k přípravě tiskových podkladů – kompletní výčet technických požadavků naleznete pod odkazem „Jak připravit data“. Nejste si s přípravou podkladů 100% jisti? Poradíme Vám – .

Datový formát: PDF, TIF, JPG
Barevnost: CMYK
Rozlišení: 300 dpi
Fonty: křivky
Podrobnosti ke stažení
stazeni

Stažení šablony

Zde si můžete stáhnout šablonu pro Vámi vybraný produkt a informační PDF k přípravě tiskového souboru. Dodržujte prosíme rozměry uvedené v informačním pdf. Šablony CorelDraw jsou ve verzi 12.

popisaplikacevelikoststáhnout
a4-letak
1243.28 kB
a4-letak
185.55 kB
a4-letak
2119.64 kB

Krok 6. – vyplňte dodací a fakturační adresu

Fakturační adresa Dodací adresa
stejná jako fakturační
Firma Zadáte-li jméno Vaší firmy musí obsahovat více než 3 a méně než 50 znaků! Jméno Vaší firmy musí obsahovat více než 3 a méně než 50 znaků!
Jméno (*) Vaše jméno musí obsahovat více než 3 a méně než 50 znaků! Vaše jméno musí obsahovat více než 3 a méně než 50 znaků!
Příjmení (*) Vaše příjmení musí obsahovat více než 3 a méně než 50 znaků! Vaše příjmení musí obsahovat více než 3 a méně než 50 znaků!
Ulice, č.p. (*) Ulice musí obsahovat více než 3 a méně než 50 znaků! Ulice musí obsahovat více než 3 a méně než 50 znaků!
PSČ a město (*) Vepište PSČ svého města, 5 číslic.Město musí obsahovat více než 3 a méně než 50 znaků! Vepište PSČ svého města, 5 číslic.Město musí obsahovat více než 3 a méně než 50 znaků!
E-mail (*) Vepište platný e-mail! Vepište platný e-mail!
Telefon (**) Předvolba musí obsahovat 4 čslice!Telefon musí obsahovat pouze 9 čslic! Předvolba musí obsahovat 4 čslice!Telefon musí obsahovat pouze 9 čslic!
Vaše IČ musí obsahovat pouze 8 číslic!
DIČ Vaše DIČ musí obsahovat maximálně 12 znaků!
  • (*) povinná pole
  • (**) doporučujeme uvést i telefon na kontaktní osobu pro bezproblémové doručení kurýrní službou

Krok 7. – potřebujete-li upřesnit objednávku, napište nám to

Text nesmí být delší než 1000 znaků!

Krok 8. - volba platby a odeslání objednávky

Po potvrzení objednávky - kliknutím na tlačítko "ZÁVAZNĚ OBJEDNAT" - Vám bude na uvedenou e-mailovou adresu zaslána proforma faktura. Následovat bude volba platby. Na výběr máte ze tří možností:
- online platba platební kartou
- platba bankovním převodem na základě proforma faktury zaslané na uvedenou e-mailovou adresu v 6. kroku
- složením hotovosti na pobočce Fio banky, a.s.

V případě, že si vyberete platbu jinou než online a doručení tiskových datem e-mailem, je objednání dokončeno.
V případě volby nahrání tiskových podkladů pomocí webového formuláře, budete automaticky pokračovat na stránku, kde budete moci Vaše tiskové podklady nahrát.
Vaše tisková data budou zpracována a zadána do výroby ihned po připsání celé částky na účet.

Odesláním objednávky stvrzuji, že následně zaslaná tisková data jsou kompletní a konečná. Eventuelní následné úpravy tiskových dat jsou možné pouze do okamžiku připsání celé částky za tisk na náš účet, nejpozději však do 9:00 hodin následujícího pracovního dne po odeslání objednávky. Následně jsou data neodkladně předána do výroby, což již vylučuje jakékoli další úpravy! A to jak tiskových dat, tak veškerých parametrů objednávky.

Souhlasím se zpracováním mnou poskytnutých osobních informací – plné znění souhlasu.
Aby bylo možné formulář odeslat, musíte souhlasit s obchodními podmínkami!

Souhlas se zpracováním osobních údajů

Informace ve smyslu zákona 101/2000 Sb.

Odesláním objednávky souhlasíte a prohlašujete, že veškeré osobní údaje uvedené v objednávce jsou pravdivé a správné, a udělujete souhlas provozovateli internetového objednávkového systému www.cenik-tisku.cz, jakožto správci, aby v rozsahu nezbytném pro účely uzavření kupní smlouvy ohledně objednaného zboží zpracovával Vaše osobní údaje uvedené v objednávce a to pro tyto účely:

  • jednání o smluvním vztahu
  • v rámci souhlasu subjektu údajů
  • plnění smlouvy uzavřené provozovatelem jako oznamovatelem

Tento souhlas udělujete na dobu trvání záruční doby Vámi objednávaného výrobku. V případě Vašeho nesouhlasu nepokračujte v nákupu objednávkového systému www.cenik-tisku.cz.

Dále prohlašujete, že jste byl informován o rozsahu a účelu zpracování osobních údajů, o tom, kým a jakým způsobem budou údaje zpracovávány a komu mohou být osobní údaje zpřístupněny nebo komu jsou určeny.

Údaje budou zpracovávány pouze pracovníky provozovatele objednávkového systému v rámci jejich pracovní činnosti a mohou být zpřístupněny a poskytnuty pouze jim. Údaje jsou určeny pouze pro interní potřeby provozovatele související s vyřízením Vaší objednávky v internetovém obchodě, uzavřením kupní smlouvy na takto objednané služby a plněním povinností touto smlouvou založených. Údaje nejste povinen provozovateli poskytnout, poskytnutí je zcela dobrovolné a svůj souhlas se zpracováváním můžete kdykoli písemně odvolat. V případě, že údaje neposkytnete, nebude s Vámi ovšem moci být uzavřena kupní smlouva na zboží, které jste si v našem obchodě vybrali. K údajům, které o Vás budou zpracovávány máte na základě výzvy nám zaslané kdykoli přístup, tzn. znamená, že na Vaši žádost Vás budeme informovat, jaké údaje o Vás zpracováváme.

Provozovatel internetového obchodu na adrese www.cenik-tisku.cz v plné míře respektuje Vaše soukromí.

Vážíme si Vaší důvěry a chráníme Vaše soukromá data před zneužitím. Tato data jsou shromažďována a ukládána v bezpečné databázi chráněné proti neoprávněnému přístupu a to za účelem co nejrychlejšího vyřízení Vaší objednávky. Tato data NELZE využívat pro marketingové ani jiné aktivity přímo nesouvisející s konkrétní objednávkou.

Používáním internetového objednávkového systému cenik-tisku.cz souhlasíte se shromažďováním a používáním informací o Vašich nákupech. Pravidla zacházení s těmito údaji jsou popsána v tomto dokumentu.

Děkujeme Vám za zájem o náš objednávkový systém a těšíme se na Vaši objednávku!

Přeji si být informován o aktuálních promo akcích (formou e-mailu).
Ceník tisku ©2010
|Spřátelené weby|