Jak zjistím cenu za levný tisk?
Jak rychlý tisk letáků objednám?

Objednání naší služby – tisk letáků, vizitek, plakátů a dalších produktů je možné realizovat jednoduše, v několika málo krocích.

  • Výběr produktů a jejich parametrů – v pravém bočním menu vyberte produkt, který Vás zajímá. Nyní máte možnost si navolit parametry tiskoviny – formát, gramáž, povrchová úprava označením příslušných ikonek. Na základě Vašich voleb se průběžně v tabulce přepočítává cena za tisk v námi dodávaných tiskových množstvích, tak že máte ihned přehled o ceně za tisk vybraného zboží. Zobrazované ceny jsou bez DPH a jsou konečné – bez dalších nákladů na poštovné a balné, které u nás neplatíte.
  • Objednávka – pokud jste s cenou za zvolený produkt spokojeni, můžete přímo z kalku - lačního formuláře přejít k objednávce. Ve formuláři zvolte způsob, jak nám předáte tiskové podklady. Data nám můžete zaslat bezprostředně po potvrzení objednávky pomocí formuláře (max 100 MB) nebo nám je můžete zaslat na e-mail shop@cenik-tisku.cz (data musí mít velikost do 15 MB). V případě většího objemu dat využijte Uschovna.cz. Dále je nutné vyplnit fakturační a dodací údaje. Zvláště důležitý je telefonní kontakt na konečného příjemce hotové zakázky, aby bylo možno zajistit bezchybné a včasné doručení. K objednávce je možno připsat doplňující informace do pole vzkaz. Před odesláním je nutno odsouhlasit, že jste se seznámili s obchodními podmínkami. Objednávku odešlete tlačítkem „Potvrdit objednávku“. Na Vámi uvedený e-mail bude zasláno potvrzení o přijetí objednávky.
  • Výběr platební metody – po odeslání objednávky máte možnost zvolit způsob úhrady za tisk. Momentálně nabízíme možnost převodem na účet na základě proforma faktury, složením hotovosti na pobočce Fio banky, a.s., nebo online platbou platební kartou. Údaje potřebné pro provedení platby Vám budou zaslány v potvrzujícím e-mailu po odeslání objednávky. V případě platby kartou budete přesměrováni na platební bránu GoPay, kde provedete platbu prostřednictvím ověřeného systému 3D – Secure.
  • Upload dat – po výběru platby budete přesměrováni na formulář pro upload tiskových dat, pokud jste zvolili tento způsob předání, nebo je zašlete na mail shop@cenik-tisku.cz. Do předmětu zprávy uveďte prosím číslo Vaší objednávky. Tímto je objednání dokončeno. Následně Vás budeme informovat o kontrole Vašich dat, případně bude s Vámi konzultováno odstranění případných závad.
  • Tisk a dodání – v případě bezchybných tiskových dat a plné úhrady ceny za tisk bude výroba zahájena. Dodací lhůty se liší dle vybraných produktů – viz Dodací lhůty. V okamžiku expedice Vás budeme informovat o přesném termínu dodání.

NÁŠ TIP

nejčastěji
u nás
objednávate:Náš tip nejobjednávanějších produktů tisku

Tisk letáků A5 2500ks
cena za kus 0,74 Kč

Tisk letáků A6 5000ks
cena za kus 0,34 Kč

Tisk plakátů A2 300ks
cena za kus 7,83 Kč

Tisk vizitek 4/0 1000ks
cena za kus 1,15 Kč

Tisk pohlednic A6 500ks
cena za kus 2,77 Kč

Tisk hl.papírů A4 1000ks
cena za kus 1,80 Kč

dopravné a balné ZDARMA
Ceník tisku ©2010
|Spřátelené weby|